10 Temmuz 2009

BİR İSTANBUL KAÇAMAĞI :)

Bir iş için İstanbul'a gidecekti sevgili kocam, hadi sen de gel dedi...
Bir gün iznim kalmıştı içeride, onu da aldım
İnsanoğlu kuş misali dün Taksim'deydik bu saatlerde.. Şimdi evraklarla boğuşuyorum, yarın denizdeyim :)

Malta Köşkü'nde yemek yedik... Çok güzel bir yerdi gerçekten de. Sonra bir boğaz turu yaptık.. Ortaköy'de gezdik ve resmen tıkabasa yemek yedik....

Çocuk olmayınca hiçbir yere fotoğraf makinası götürülemez sanki. Götürmemişiz makina, biz de telefonla idare ettik. İki kare de buraya koyalım da hatıra olsun dedim..

Topuklu ayakkabıyla İstanbul'u gezenin ayakları ne olur : DAVUL
Resmen davul gibi şiştim. E Seher bi ayakkabı alsana yanına yahu... Neyse...

Akşam geldiğimizde çoktan uyumuştu kuşum...
Öptüm mis kokulu boynundan...
Özledim..

Not: Bu arada İstanbul'da oturanlar. Lütfen sıcaklardan şikayet etmeyin. Gelin sıcakları bir de burada görün. Yağmur bile yağdı :)




Hiç yorum yok: