13 Ocak 2009

MONTESSORİ

Uzun zamandır İrem'in arkadaşı Zeynep'in annesi (aslında Zeynep'in annesi benim arkadaşım ama şimdi öyle oldu kusura bakma Berrak'cığım) aracılığıyla tanıştığım Montessori Eğitim hakkında yine Berrak sayesinde yeni şeyler öğreniyordum. Bana tavsiye ettiği blogu da sürekli inceliyordum ve çok hoşuma gidiyordu. Dün ben de bu gruba katıldım ve daha şimdiden kızımla ilgili pek çok yeni şey düşünmeye başladım. Çünkü belirli bir zamandan sonra artık oyun-eğlence olarak yetemediğimi düşünüyordum küçük hanıma... Çalışmanın da çok etkisi var. Günde 2-3 saatle en iyi şekilde nasıl verimli olabilirim diye düşünüyor insan..
Bu haftaki BEÖ aktivitemiz "Temizlik". Başak burcu ve temizlik hastası kızım için bence başlangıç olarak çok güzel bir aktivite. Bakalım neler yapıcaz.
Dün de gruptaki blog sayfası arkadaşların bloglarını incelediğimde aklımda kalan bir aktiviteyi yaptı kızımla. Pamuktan kardan adam.. "Anne tavşan da yapalım mı?" dedi uyku vaktimiz geldiği için yapamadık. Hatta uyuyana kadar yarın (bugün) tavşan yerine "Kar Çocuk" ve "Kar Anne" yapmaya karar verdik.
Umarım bugün yapabiliriz de fotoğraflarını da eklerim...

Hiç yorum yok: