17 Ağustos 2009

İREM'DEN İREM'E

Kuzum İrem'in sayfasını inceliyordum geçenlerde ve bir çekiliş düzenliyordu annesi...
Şirin mi şirin, İrem'in doğum günü için süslediği yumurtalıklar gönderecekti "talihlilere"
Vee o talihlilerden birisi de bizim İrem oldu :)
Çekilişte adımızı okuyunca sanki piyangodan büyük ikramiye çıkmış gibi sevindim
Bugün de hediyemiz geldi, ben de İrem'in bir fotoğrafını arka plana alarak fotoğrafını çektim. (fotoğraf makinası evde olduğundan cep tlf ile çekildi fotoğraf bu nedenle biraz kötü olabilir)
Ama yumurtalık süper...
Bir deneyeceğim bakalım yumurtalık süs mü olacak yoksa gerçek işlevini görecek mi?
Gerçi ben buna kıyamam ya en iyisi süs yapalım...
Teşekkürler Figenciğim, gerçekten çok hoş oldu...
Ellerine sağlık...


1 yorum:

benimkuzum dedi ki...

İrem'den İrem'e kocaman öpücükler :)