12 Ağustos 2009

istedim...

kollarıma almak istedim seni dün, kollarımda uyumanı
beni istemeni istedim
anne gel demeni
seninle uyumak istedim
seni okşamak sabaha kadar
bana gitmemi söylememeni isterdim dün
zor geceyi birlikte atlatmak
ama sen istemedin..

üzüldüm, kırıldım,
ama bunu sana anlatamam ki
anlamazsın ki..
anlasan bile anlam veremezsin..
anlaması gereken sen değilsin ki..
kalbim kırık şimdi
sana değil..
üzülüyorum
zaman geçiyor ve ben senin tadını doya doya alamıyorum

nasıl desem, nasıl anlatsam..
anneyim ben ya
hissetmek istiyorum artık
kendimce yaşamak istiyorum
karışan, yorum yapan olmadan
kendi kendime varmek istiyorum bazı kararları
anlayan anlasın artık
ben yoruldum anlatmaktan...

1 yorum:

annesiningülü dedi ki...

zaman geçiyor ve biz onların tadına varamıyoruz dimi,
üzülme büyüyüp sadece seni isteyeceği seninle paylaşacağı çok şey olacak.
kelin ilacı olsa başına sürermiş bende aynı durumdayım ama çare yok, bekleyeceğiz.