30 Ekim 2009

30.10.2009

bir sonbahar günüymüş
saat 13.35
30.10.1980

ve ben doğmuşum..
bir sonbahar çocuğuyum...
annem hep senin doğum gününü coşkuyla kutluyoruz derdi
birgün önce Cumhuriyet Bayramı olmasından ötürü
Sevinirdim
Çocuk aklı...

Şimdi mi??
Dün yan odadan bir ses
"İyi ki dooodun anne... Mutlu yıllar, mutlu yıllar, mutlu yıllar sanaaaa" diyerek, Meraklı Minik dergisinden çıkardığı etiketleri yapıştırdığı bir sayfayı getirdi;
"senin için özel hazıyladım anne" diye
aldığım en güzel hediyeydi
ve ardından odadaki bir su şişesini getirdi
"annecim bak sana pasta yaptım" diye..
"üflesene mumları.."
üfledim..
"yesene anne"
yer gibi yaptım plastik su şişesini
ama yediğim en tatlı pastaydı...

sevdiklerim yanımda
birebir yanımda olmasa da bir telefon kadar yakınımda,
telefonlarım susmadı hiç..
facebooktan mesajlar..

kızım yanımda
aşkım burada
annem-babam burada
kardeşlerim aradı, arkadaşlar,
hatta babannem
çok mutluyum çok

Handan'ımın dediği gibi
Ne güzel çok mutlusun di mi??
"evlisin, çok tatlı bir çocuğun var, çok iyi bir işin var..."

evet Handanım ya çok mutluyum
aşkım da burada
kızım da yanımda...
sağlık, mutluluk, huzur..
başka ne ister ki insan..

iyi ki doğdum beeen...
annem ya iyi ki doğurmuşsun beni...

(Acaba akşama bi sürpiz vaaar mııı??)

6 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Canım ya ne güzel yazmışsın, İyiki Doğmuşsun, Sağlıklı Mutlu Nice Yaşların Olsun.
Sevgiler.

annesiningülü dedi ki...

kızın, eşin annen baban hep yanında olsunlar.
daha büyük hediye varmı? :)
nice mutlu yıllara

Seher Ozturk dedi ki...

Güneş: Yaşlanıyorum ya galiba biraz duygusallaşıyorum di mi?? Teşekkür ederim

Bahar: Yok di mi?? Bi de bu blog sayesinde edindiğim arkadaşlarımın mesajları.. çok güzel hediye oluyor.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

SAĞLIKLA HUZURLA NİCE YILLARA :)

İYİKİ DOĞDUNNNNN :)

zeynep dedi ki...

mutlu yıllar!

Seher Ozturk dedi ki...

Elçin: Çok teşekkür ederim canım.
Zeynep: Teşekkür ederim. Bu arada "meleğine" bayıldım :)