31 Aralık 2009

2010

İsterseniz 2010 yılı sizin için
Renk renk, dolu dolu, kıpır kıpır olsun
Eğer yok derseniz biraz daha sakin ama
Mutluluk hep yanınızda sizinle olsun
Dudaklardan çıkan nağmeler "sevgi" makamı
Evimizde çalan hep "huzur" şarkısı
Ne isterim daha derken aniden, daha da güzelleri hep sizinle olsun

Sevelim, sevilelim, daha çok daha daha çok
En güzel günlerimiz henüz yaşamadıklarımız olsun
Ve en çok özlediğimiz anda sevdiklerimizi
Gülümseyecek kadar yakınımızda olsun
İlklerle dolu olsun, hepsi çok özel olsun
Lütfen herkesin kalbine hergün aşk güneşi doğsun
Eski yılları anmak şöyle bir dursun
Rastladığınız her durak daha güzel olsun..

6 yorum:

nohut oda dedi ki...

bunudamı teyzenız yazdı akrostiş denıyordu sanırım ne guzel olmuş...
mutlu bir yıl diliyorum...
sevgiler

Seher Ozturk dedi ki...

yok yok bunu ben yazdım :)
biraz zor oldu ama yazdım
sana da mutlu yıllar diliyorum..

ceydabural dedi ki...

iremden sevgiler :) ne güzel olmuş

KEYFESEYRAN dedi ki...

lisede iken çok yazardık bu tarz şiirler şimdi ise çocuklara okuldan ödev olarak verilmeye başlandı sende çok hoş yazmışsın sehercim sevgiler

annesiningülü dedi ki...

ya ne güzel olmuş :)
az bir yetenek olsa bendede biraz ama nerdeee????
tekrardan mutlu sağlıklı yıllar...

nohut oda dedi ki...

bende bır odülünüz var:)
sevgiler