28 Aralık 2009

yılbaşı partimiz..

partileri severim
eskiden de severdim şimdi de severim...
cumartesi günü öyle bir partiye davetliydik ki...
Sevgili Iraz'ın çocuklar için düzenlediği ve bizi de unutmadığı yılbaşı partisi..

tüm detayların düşünüldüğü, herşeyin çocuklar için organize edildiği, şarkılarla, müziklerle, oyuncaklarla, kara tahtasıyla, duvar tahtasıyla, tebeşiriyle, boyasıyla, tatlısıyla tuzlusuyla... çok çok güzel bir parti oldu.. İrem'in hala aklında tadı damağında kalmışçasına..

çocuklar küçüktü ama en yakın arkadaşımız Zeynep'in de partide olması partiye ayrı bir güzellik katmıştı. ve Zeynep'in o minik ellerinden aldığımız yılbaşı hediyesi...

Irazcığım, tekrar tekrar teşekkür ederiz. çok ama çok eğlendik.. Iraz'dan İreme'e gelen hediye de çok güzeldi..

Fotoğraf makinamın şarjı bitti ve görüntüleyemedim. O akşamı görüntüleyen varsa benimle paylaşabilir mi??

4 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

irem adına çok sevindim :)

Iraz dedi ki...

Teşekür ederim Seher!!!

Seni ve Berrak' ı tabiki unutmam, senin muhteşem organizasyon becerin sayesinde Montessori semineri oldu ya, seminer bana oyun grupları ilhamını verdi, oyun grubuma ilk kayıt Berrak' ın duyurusu ile oldu, ve derken benim bir sürü çocuğum oldu!!!

Parti Adana Oyun Grubu partisi idi ama ilham perileri sizlerdiniz aslında :)

İyi ki geldiniz :)

KEYFESEYRAN dedi ki...

Sehercim nice yıllara eşin irem ve ailenle mutlu ,sağlıklı,bol bereketli bir yıl diliyorum

Gaye dedi ki...

Sevdiklerinin yanıbaşında olduğu, sağlıkla geçireceğin bir yıl dilerim. Mutlu Yıllar..