19 Kasım 2008

TEŞEKKÜR

Bloglarını çok sıkı takip ettiğm ve benim Sık Kullanılanlar Listemde olan kişiler, benim yazılarını, tariflerini gıptayla okuduğum insanlar bana mesaj bırakmışlar. Bu çok güzel bir duygu benim için. Ben ayrıca onlara teşekkür etmek istiyorum buradan;

Ve bana mesaj bırakan;

Figen Karavaş
Kirpikteki Gözyaşı
Hanimiş
Yasemin Mutfakta
Serinmavi
Burçin'in denemeleri
Eylül'ün defteri
Cafe Gusto
Masal Mutfağı

ayrıca

Mizyal- The Kuzen
Adsız- The Husband

ayrıca
bundan sonra mesaj bırakan herkes...
çok teşekkür ederim...

en kısa sürede tarif yazmak istiyorum (ya eşim de gitti ben yemek-pasta kime yapıcam)

5 yorum:

İLKAY dedi ki...

Seher'ciğim Adana buluşmasına gelirsin o halde....heyyyyy süperrrrrr süperrrrrrr...benim bloga bir bak canımmmm

İLKAY dedi ki...

Bu arada benim cadoşun adı da İrem aslında 2 ismi var (irem su)...adaşlar yani senin şekerle...ama benim bayağı kocaman::)))14 yaşında...

Seher Ozturk dedi ki...

İlkay, haftasonu olursa seve seve katılmaya çalışırım... bu blog ailesinde herkes o kadar sıcak o kadar samimi ki, sizleri bir de yakından tanımak o kadar güzel olur ki...

Cafe Gusto dedi ki...

Seherciğim teşekküre gerek yok birbirimizi bu bloglar sayesinde tanıyoruz.Sağlıcakla kal..sevgiler..

Yasemin dedi ki...

:D ne kadar incesin! ne demek sen gusel tarifleri yayinlamaya basla, bak gore ne kadar cok okurn oluyor!