19 Kasım 2009

Bizim Masalımız


Bir varmış bir yokmuş
Ülkelerin birinde bir kız yaşarmış
Bir gün bu kız prensi ile karşılaşmış
Prensi onu karşılaştıkları ilk gün beyaz atı ile almaya gelmiş
Kız çok heyecanlıymış
Elini uzatmış
Elleri sıcacıkmış
Kız o günden sonra ne zaman üşüse o ellerle ısınmış...
İşte masal o gün başlamış..
Günler geçmiş, haftalar aylar
Evlenmeye karar vermişler
Tarih 19.11.2005'i gösterirken
Rüya gibi bir düğünle evlenmişler..
Hani biter ya tüm masallar prensle prenses evlenince
Onların masalı burada bitmemiş..
Her geçen gün yeni bir masal
Her geçen gün yeni bir hikaye olmuş
Değişen tek şey beyaz atlarıymış
Sonra hayatlarına giren küçük bir prensesle
Masalları daha bir anlamlı, daha bir güzel olmuş...
Kitap bitmemiş
Yazılacak çok sayfa varmış
Birlikte yazmak için elele vermişler...
Daha nice masallara, nice sayfalara
Sayfalar güzellikleri yazsın, mutlulukları, gülücükleri,
Gökten üç elma düşmüş
Üçü de İrem'in başına
İrem almış elmaları
Birini annesine vermiş, birini babasına
Birini de kendine saklamış
Birgün yazmak üzere kendi masalını...
Sevgiyle..
Seni Seviyorum...

11 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

daha nice yıllara sehercim.sağlıkla huzurla ve iremle birlikte :)

çok öpüyorum

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Güneş Akay dedi ki...

Çok çok güzel bir masal, bende kendimize uyarlayıp kızıma anlatayım..
İlk heyecanınız hiç bitmesin..:=)

Güneş Akay dedi ki...

Seherciğim çekiliş ne oldu birşey kaçırmak istemiyorum..

annesiningülü dedi ki...

daha nice nice yıllara inşallah :) mutlulukla

Primarima dedi ki...

Nice nice seneleriniz olsuun:)
Sağlık mutluluk ve en çokda aşk dolu!
Tebrik ederim.

Seher Ozturk dedi ki...

Elçinciğim: çok teşekkür ederim canım.
Güneş: Dün akşam senin mesajından sonra ben de kızıma anlattım masal gibi. (ama o dora'nın masalını istedi)
Bahar: inşallah. herkes için..
Ebru: Teşekkür ederim. "Aşk" olsun di mi??

KEYFESEYRAN dedi ki...

Sehercim nice mutlu yıllara eşin ve iremle huzur dolu bir hayat diliyorum sevgiler

nohut oda dedi ki...

çok güzel yazmışsın
bizimkinede az kaldı iyi oldu bu:)
mutluluğunuz daim olsun
sevgiler.

benimkuzum dedi ki...

mutlu , sağlıklı daha nice yıllarınız olsun birlikte...

sevgiler figen

Demet dedi ki...

Sehercim merhaba blogun oldugunu bilmiyordum yeni keşfettim,
beraberce nice uzun yıllar dilerim..