5 Kasım 2009

mimim mimim

Çok sevdiğim blog arkadaşımız Yağmur'un annesi Bahar bir mesaj bırakmış da
Efendim mimlemiş bizi
Ay bu bizim ilk mim'imiz...
Pek bi mutluyum...

Teşekkürler Bahar'cım..
İşte cevaplarım:

1.Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla
Birkaç ay önce olsaydı pembe, beyaz, mavi…
Ama şimdi siyah, gri, kahverengi ama ara ara yeşil, mavi, beyaz.. yine her renkten çalıyorum

2.Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?
Kitapsan
Giyim için öyle bi takıntım yok ama genellikle Journey, Chima, Park Bravo..
Küçük Hanım’ın kıyafetleri de genellikle international takılan babamız tarafından karşılansa da LCW çocuk kıyafetlerini çok beğeniyorum..

3.Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?
Evde eşofmanlarımla

4.Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?
Güzel ve bakımlı olduktan sonra ve giydiğin kıyafetin içinde kendine güvenin varsa o kıyafet kot pantolon t-shirt bile olsa seksidir bence..

5.Asla giymem dediğin kıyafetler?
Bana yakışmayan kıyafetleri isterse o senenin top-modası olsun, giymek istemem.
Bi de çok mini mini giyemem herhalde

6.Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?
“Fiyatları gereği ulaşılması zor” kriterindeki çoğu ürün bana gereksiz pahalı geldiği için, ki çooook beğensem alırdım herhalde, pek takıntım yoktur…

7.En fazla yatırım yaptığın sektör?
Bunu Gürkan’a sormam lazım: “Aşkım ben en çok nereye para harcıyorum??”
Kitap, kıyafet.. Aaaa Gürkan’ın sesini duyar gibiyim (Kuaför Nevin) ya duyan da çok süslü olduğumu düşünecek ama işte ne bileyim..
Bi de tatil.. di mi Gürkan

8."Kitap, film, spor" hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Kitap: Hergün mutlaka okurum. Okumadan duramam. Evde zamanım olmadığı için mutlaka serviste işe gidip gelirken okurum.. Okumayı severim
Spor: Eskiden fırsatım çoktu yapardım, şimdi sadece haftasonları tenis oynayabiliyorum (buna da şükür)
Film: Ah ah.. sızıp kalıyorum koltukta.

9.Dışarıdayken yemek yemeği en çok tercih ettiğin yerler?
Burger King ve Popeyes çok seviyorum.
Bi de Adana’nın kebapçılarını..

2. Mim

Bloğuna Neden Bu İsmi Verdin:????

İrem için bir blog bu ve İrem’le geçen değişen hayatımızı anlattığım
O nedenle: İrem’le Hayat

Bloğuna Yazarken Star Tribiyle Olmazsa Olmazın Varmı?
% 99 işyerinde yazıyorum.
Hani işlerin arasında bir kahve molası vardır ya. Mutlaka orta şekerli Türk Kahvesi molasında..

En Son Satın Aldığın Garip Şey Nedir?
Garip değil ama duvar sticker’ı
Hala yapıştıramadım bekliyor. Neyi mi?? Bilmem??

Şeker Gibi Olduğum Anlar??
İşten gelmişim, kapıyı açmışım İrem ve babası gelmiş, İrem kucağıma atlamış, “anne ne kokuyo yemek” demiş, bana sarılmış, beni öpmüş.. deymeyin keyfime…
Haftasonuymuş, iş yokmuş, İrem uyanmış, yanımıza almışız, şekerleme yapmışız..
Tatlı bir şekerle yapılan şekerlemeden güzel ne olabilir??

Arkadaşım Artık Sormayın Dediğin Şeyler:
İreme de bir kardeş gerek artık, ne zaman düşünüyorsunuz??

Aynaya Baktığında Gördüğün Şey?
İyi bir anne olmaya çalışan
İyi bir eş olmaya çalışan
İyi bir çalışan olmaya çalışan
İyi bir gelin olmaya çalışan
İyi bir ev hanımı olmaya çalışan…
Ama kendini de unutmamaya çalışan
Biri..
Bu nedenledir ki bazen yorgun biri…

Kendini Okutan Bloglar?
Bebişli anneler, yemek blogları, dekorasyon-hobi blogları

Bu Blog Sahibesiyle Karşılaşabileceğin Yerler?
Hafta içi 8.00-18.00 malum aynı yerde..
Onun dışında her yerden çıkabilirim…

Eveet..
İlk mimimizi Bahar'dan alıp, gururla ben de

Aykadaşımız Seynep ve annesi Beyyak'a
Adaşımız İrem - Benim Kuzum'a
Rima ve annesi Primadonna'ya
Elçiniğim'e

gönderiyorum..

Herkese sevgilerle...

4 yorum:

Güneş dedi ki...

Demek kahve eşliğinde yazıyorsun ne güzell..

Güneş dedi ki...

Koydum Bloga Möö Fotosunu :=)
Birde Kelime Doğrulamayı kaldırsan?

annesiningülü dedi ki...

daha nice mim'lere diyelim o zaman.
kahve bencede olmazsa olmaz :)
teşekkürler cevapladığın için :D

Primarima dedi ki...

Ok mimi aldım ne zamandır fırsat bulup yazamıyordum mutlaka yazıcam seher:)