4 Kasım 2009

yağmurla gelen

hani yağmur yağıyor ya dışarıda
hani pıt pıt vuruyor cama
işte öyle vururken damlalar
bu sesi dinlemek istiyorum şu an
uzanmışım
kollarımda küçük aşkım
kokluyorum saçlarını, taa diplere kadar, içime içime
mis gibi
sarılıyorum sımsıcak
kollarımı seviyor bebeğim
göz kapaklarımız ağırlaşıyor
ağırlaşıyor
uyuyoruz birden, uykuya dalıyoruz
öpüyorum arada sırada boynunu
içime çekiyorum yine kokusunu

sonra bir ses duyuyorum yan masadan
"seher şu dosyayı verir misin?" diye
hadi gerçekler
gelin yine karşıma...
neyse döneyim bari faturalara, dosyalara...
maliyet zamanı şimdi
kapanması gereken koskoca bir ay var
ekim bitti...
gitti...

2 yorum:

annesiningülü dedi ki...

akşamı bekleyelim :(
eve gidince sen kızını ben kızımı alırız kollarımıza, koklarız, koklarız...

annesiningülü dedi ki...

mim'iniz var bende. alırsanız çok sevinirim :)